FacebookTwitterYoutubeCzytnik rss

wenus

Sprawdź jakość powietrza

smog
Reklama


qr code mobilnemini androidGlucholazyonline.com.pl w Twoim smartfonie!

Masz dla nas temat? Wyślij foto i opis poprzez aplikację mobilną. To najszybszy sposób na dotarcie do czytelników.

Najnowsze wiadomości i informacje o mieście w jednej aplikacji!

Aplikację na smartfony z systemem Android pobierzesz tutaj.




time 3222267 640



Nastąpiła kolejna zmiana czasu. Archaiczna metoda, która destrukcyjnie wpływa na nasze organizmy. Co prawda zostało już zadeklarowane, że zostanie rozpatrzony projekt, aby od 1 października dokonana została rezygnacja ze zmian czasowych. Jednogłośnie został poparty (również popieram, ale zobaczymy co z tego wyniknie).

Inicjatorem tego pomysłu ze zmianami czasu był znany uczony Benjamin Franklin, który przedstawił w samych superlatywach korzyści wynikające z tego pomysłu. Początkowo nie znalazł zwolenników. Jednak po pewnym czasie zostało to zaaprobowane przez Niemców, Brytyjczyków, którzy zauważyli intratę na oszczędnościach związanych z zużyciem energii.

Taka zmiana zakłóca zegar biologiczny i w związku z tym, aby zapobiec przykrym konsekwencjom związanym ze zdrowiem dokonywana jest w nocy poprzedzającą dzień wolny od pracy. Skutki możemy odczuwać w kolejnych dniach, kiedy nasz organizm będzie się aklimatyzował, przystosowywał do nowych warunków. Niestety w tym czasie dochodzi do zwiększenia incydentów sercowych lub dotyczących ciśnienia. Wiele symptomów pojawia się w związku ze zmianą pory roku oraz zmiany czasu: zaburzenia snu i koncentracji, rozdrażnienie, irytacja z trywialnego powodu, osłabienie fizyczne, apatia.

Aby jutro nie zaspać do pracy warto położyć się wcześniej spać a i tak możemy obudzić się zmęczone. Najlepszym sposobem jest wzięcie kilku dni wolnych od pracy. Urlop można umotywować, uzasadnić potrzebą dostosowania się (oczywiście żart).

Wiele argumentów przemawia za niekorzystnym wpływem na ludzkie zdrowie i to wywołało wiele konwersacji, które doprowadziły do konsensusu, porozumienia.

Mankamentem jest mniejsza ilość godzin snu. Przez kilka dni będziemy odczuwać senność i znużenie, jednak pociesza mnie perspektywa dłuższego dnia i więcej promieni słonecznych – naturalna witamina D.

A teraz tak jak lekarze zalecają wybieramy się na spacer, tym bardziej że pogoda nam dopisuje. Niestety ma ulec zmianie na początku tygodnia. (jak nie czas to pogoda….).

Foto: Pixabay

Udostępnij i polub nas!

Polub w FacebookPolub w Google PlusPolub w TwitterPolub w LinkedIn


0 Nie lubię0

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Reklama
Reklama

  DO GÓRY

Co, gdzie i kiedy? Kliknij!