Sprawdź jakość powietrza

smog

Pogoda dla Głuchołaz

Złap myszką i przesuwaj by zobaczyć inne dni.
Reklama

(Artykuł przeczytasz w 1 - 2 minut)

qr code mobilnemini androidGlucholazyonline.com.pl w Twoim smartfonie!

Masz dla nas temat? Wyślij foto i opis poprzez aplikację mobilną. To najszybszy sposób na dotarcie do czytelników.

Najnowsze wiadomości i informacje o mieście w jednej aplikacji!

Aplikację na smartfony z systemem Android pobierzesz tutaj.




Przeczytano 0% artykułu

yoga ea35b40c2c 1920
Aerobik to jedna z metod terapii ruchowej umożliwiającej redukcję masy ciała. Aby zgubić zbędne kilogramy nie musimy morzyć się głodem, lecz przede wszystkim wdrożyć więcej ruchu. Szybkie chodzenie najlepiej po schodach, jogging, pływanie czy jazdę na rowerze stacjonarnym lub górskim można zaliczyć do ćwiczeń wspierających walkę z nadwagą.



  Analiza wpływu ruchu na nasze organizmy wykazały, że codzienne wykonywanie ćwiczeń ma ogromne znaczenie dla zdrowia. Argumentami przemawiającymi za uprawianiem sportu są: wydłużenie długości życia, mniejsze zachorowanie na zawał mięśnia sercowego i inne choroby oraz znaczna poprawa samopoczucia i co równie istotne -  nasze sylwetki wysmuklają się. Aby ćwiczenia odniosły pożądany efekt musimy spełnić trzy ważne czynniki: częstotliwość – regularnie około trzech lub czterech dni w tygodniu, intensywność oraz czas trwania, czyli dwadzieścia minut.

W piątym dniu możemy pozwolić sobie na odpoczynek. Nie zrażajmy się bólem mięśni, gdyż występuje tylko na początku i ustępuje po przystosowaniu się organizmu do wykonywanych ćwiczeń. Oczywiście nadmierny, zbyt intensywny wysiłek może doprowadzić do uszkodzenia stawów lub spowodować przykry uraz. Najlepiej zaplanować program ćwiczeń. Jeżeli stan zdrowia nie sprawia kłopotu, czyli zdrowe serce, ciśnienie i cholesterol w normie możemy przystąpić do dokonania rodzaju ćwiczeń. Następnie w zależności od rodzaju sportu zmuszone będziemy zakupić odpowiedni sprzęt. W przypadku joggingu wystarczy wygodne obuwie, odpowiedni do pory roku strój.

Jeżeli podejmiemy decyzję o profesjonalnym treningu z muskularnym trenerem musimy rozważyć kwestię finansową.Reasumując: Staramy się dokonać adekwatnego dla nas rodzaju ćwiczeń. Przed rozpoczęciem jak i po zakończeniu poświęcamy kilka minut na rozgrzewkę. Ćwiczymy powoli, stopniowo zwiększając intensywność. Nie ćwiczmy na siłę.Wstajemy więc z kanapy pomimo kolejnego odcinka naszego ukochanego serialu i zaczynamy. Powodzenia.

Udostępnij i polub nas!

Polub w FacebookPolub w Google PlusPolub w TwitterPolub w LinkedIn


0 Nie lubię0

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Reklama

  DO GÓRY


Nekrologi. Ślij (bezpłatne) poprzez formularz w zakładce Redakcja.

Co, gdzie, kiedy? Bieżące imprezy i zaproszenia. Organizujesz imprezę? Ślij plakat do nas.